Lush produkty do kúpela


Obchody Lush sú pre mňa niečo ako krajina zázrakov. Hneď ako ich zavetrím, neviem odolať. Všetko omakávam a ovoniavam a väčšinou aj berem domov. V Sofii som sa vrhla na všetky multifarebné šumivé produkty do kúpeľa.



Lush odštartoval všetku zábavu vo vani so svojimi bath bombs - bomby do kúpeľa. Spolu s nimi došli aj bubble bars a tuhé oleje do kúpeľa. Ja som chcela okoštovať z každej strany a zároveň ušetriť nejaké lóve na cestu domov. Pomaly sa prestávam čudovať, prečo moja taška vážila cestou späť o 6 kíl viac.

Priznám sa, keď som to všetko kupovala, netušila som čo je čo. Azbuku sa mi lúštiť nechcelo a komplexný výklad od predavačky by zabral priveľa času. Všetko som oňuchala a vybrala podľa vône a farieb. Neskôr som to študovala na internetoch. OCD.

FLOATING ISLAND 

Floating Island je tuhý kúpeľový olej. Malá hrudka olejov, ktoré nejakým zázrakom držia pokope a vo vani sa rozpustia. Vonia santalom, vanilkou a citrusmi. Ešte som nekoštovala.

Ingredients: bio bambucké máslo (BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER), jedlá soda (SODIUM BICARBONATE), fair trade bio kakaové máslo (THEOBROMA CACAO SEED BUTTER), PEG-6 Caprylic / Capric Glycerides & PEG-60 Almond Glycerides (PEG-6 Caprylic / Capric Glycerides & PEG-60 Almond Glycerides), Laureth 4 (Laureth 4), kyselina citronová (CITRIC ACID), parfém (PARFUM), extra panenský kokosový olej (COCOS NUCIFERA OIL), mandlový olej (PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL), santálová silice (SANTALUM AUSTROCALEDONICUM WOOD OIL), pryskyřice z cistu ladanového (CISTUS LADANIFERUS RESIN), mletá vanilka (VANILLA PLANIFOLIA SEED POWDER), fair trade vanilkový lusk (VANILLA PLANIFOLIA FRUIT), *Limonene ( )

YOU'VE BEEN MANGOED 

Zelený a troška kostrbatý tuhý olej vonia mangom a citrusmi. Budíček jak na zavolanie. Tá vôňa je mega a pokožku som mala ako zo servisu. Prúser je total zasratá mastná vaňa. Nad tým sa ale dá prižmúriť očko.

Ingredients: bio bambucké máslo (BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER), fair trade bio kakaové máslo (THEOBROMA CACAO SEED BUTTER), Laureth 4 (Laureth 4), PEG-6 Caprylic / Capric Glycerides & PEG-60 Almond Glycerides (PEG-6 Caprylic / Capric Glycerides & PEG-60 Almond Glycerides), silice z citronové trávy (CYMBOPOGON CITRATUS LEAF OIL), parfém (PARFUM), citronová silice (CITRUS LIMON PEEL OIL), limetová silice (CITRUS AURANTIFOLIA OIL), mandlový olej (PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL), avokádové máslo (PERSEA GRATISSIMA BUTTER), máslo ze semen manga (MANGIFERA INDICA SEED BUTTER), Paprika Extract (Capsicum frutescens), *Citral ( ), *Eugenol ( ), *Geraniol ( ), *Citronellol ( ), *Limonene ( ), *Linalool ( ), Cl 47005 (Colour 47005), CI 42090 (Colour 42090)

BUTTERBALL 

Keď má niečo v názve maslo, okamžite je to v mojom nákupnom košíku. Maslová kúpeľová bomba navyše láka na ylang ylang. Niet o čom. Kakaové maslo sa postará o pokožku a ylang by mal bojovať proti stresu a depresii. Ak to tak je, mala by som si šupovať jednu bombu trikrát denne. Bomba ma najskôr sklamala, lebo bola dosť nuda keď to šumelo. Inak neviem čo za sopku som si predstavovala. Nakoniec ale veľký palec hore. Pokožku som mala ako bejby. Aké majú vlastne babies pokožku? Nikdy som žiadne nechytala.





Boom! Explózia vo vani.




Ingredients: jedlá soda (SODIUM BICARBONATE), kyselina citronová (CITRIC ACID), kakaové máslo (THEOBROMA CACAO SEED BUTTER), syntetické pižmo (ETHYLENE BRASSYLATE), ylang ylangová silice (CANANGA ODORATA FLOWER OIL), parfém (PARFUM)

YUZU & COCOA BUBBLEROON 

Makarón do kúpeľa s tropickou vôňou aj farbou som si uchmatla ako prvý. Vonia vanilkou, grapefruitom a bergamotom a vyživuje bambuckým maslom a kokosovým olejom.

Ingredients: jedlá soda (SODIUM BICARBONATE), vinný kámen (TARTARIC ACID), Sodium Laureth Sulfate (Sodium Laureth Sulfate), extra panenský kokosový olej (COCOS NUCIFERA OIL), Lauryl Betaine (Lauryl Betaine), fair trade bambucké máslo (BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER ), parfém (PARFUM), kakao absolue (THEOBROMA CACAO EXTRACT), tonka absolue (DIPTERYX ODORATA SEED EXTRACT), grapefruitová silice (CITRUS PARADISI PEEL OIL), bergamotová silice (CITRUS AURANTIUM BERGAMIA FRUIT OIL), Laureth 4 (Laureth 4), sněhově bílý třpyt (Potassium Aluminium Silicate, Titanium Dioxide), *Coumarin ( ), *Limonene ( ), *Linalool ( ), Cl 47005 (Colour 47005) 

SUNNY SIDE 

Bling bling! To je moje. Zlatý kúpeľ pre kráľovnú. Voňavá vaňa plná zlatých trblietok mi prišla ako úžasný nápad. Zľakla som sa až keď som si uvedomila, že sa možno budem celý večer celá trblietať. Nakoniec to tak vôbec nebolo, ale šla som radšej do postele. Mimochodom, trblietky od Lush sú eko, žiadna umelá hmota. Pekne sa to vraj v prírode rozloží.

Ingredients: jedlá soda (SODIUM BICARBONATE), vinný kámen (TARTARIC ACID), Sodium Laureth Sulfate (Sodium Laureth Sulfate), Lauryl Betaine (Lauryl Betaine), kukuřičný škrob (ZEA MAYS STARCH), silice z divokého pomerančovníku čínského (CITRUS SINENSIS PEEL OIL EXPRESSED), parfém (PARFUM), citronová silice (CITRUS LIMON PEEL OIL), tangarinková silice (CITRUS RETICULATA PEEL OIL), Lilial (Lilial), Calcium Sodium Borosilicate (calcium sodium borosilicate), *Citral ( ), *Citronellol ( ), *Geraniol ( ), Hydroxycitronellal, *Limonene ( ), *Linalool ( ), *Hydroxycitronellal ( ), zlatý třpyt (SYNTHETIC FLOURPHLOGOPITE, IRON OXIDES, SILICA) 

ULTRAVIOLET

Pri Ultraviolet som si predstavovala hotovú mágiu vo vani. Tekutá dúha a tak. Čiastočne to tak aj bolo, akurát bez zelenej a modrej. A žltej a červenej. Ale tie ani neboli sľúbené. Všetky tieto hračky sú príjemná zábavka keď vám celý svet lezie na nervy, alebo keď máte dlhý večer a žiaden program.

Ingredients: Sodium Bicarbonate , Cream of Tartar (Potassium bitartrate) , Sodium Laureth Sulfate , Lauryl Betaine , Fragrance , Rosewood Oil (Aniba rosaeordora) , Violet Leaf Absolute (Viola odorata) , Ylang Ylang Oil (Cananga odorata) , Jasmine Absolute (Jasminum grandiflorum) , *Benzyl Benzoate , *Linalool , Alpha-Isomethyl Ionone , Citronellol , Geraniol , Gardenia Extract (Gardenia jasminoides) , Titanium Dioxide , Snowflake Lustre (Mica, Titanium Dioxide) , Blue 1 , Red 27 , Red 33 , Yellow 10 , Violet 2 , Red 4 . *Occurs naturally in essential oils



No čo? Necháte sa zlákať aj vy? Ja po nich určite ešte budem v Lush obchodoch číhať. Skôr sa ale zameriam na tuhé oleje než bomby a peny. A isto omrknem aj iné značky. Alebo si nejaké vyrobím. Alebo sa presťahujem a už nebudem mať vaňu. Uvidíme. 

Komentáre