K-Beauty: Samples


Ku každému online nákupu kórejskej kozmetiky dostanete mrte vzoriek zadarmo. Nezáleží kde a za koľko nakupujete. Ani nezáleží čo nakupujete. Nemám pocit, že sú tie vzorky nejak špeciálne vyberané. Pre obraz spravím menší recap toho, čo som zatiaľ dostala.




Pri objednávkach z JOLSE vždy povinný Blotting paper. Zmatňujúce obrúsky na odstránenie prebytočného kožného mazu jednoducho počas dňa a na prekrytie nepekného lesku pleti.







Osobne nemám problém s mastnou, ani lesklou pleťou, takže obrúsky síce nosím v kabelke, že čo ak, ale vôbec po nich nesiaham.








COSRX Natural BHA Skin Returning Emulsion - veľmi sympatická značka, ktorá sa zameriava na minimalistickú kozmetiku. Vždy od nich všetko rada vyskúšam, ale nie vždy sa dá očariť jedným mililitrom produktu. Kozmetika je zbavená všetkého zbytočného, takže fakt vonia ako čistiaci prostriedok versus alkohol. Ale pleť som mala peknú, rozžiarenú, čistú. Pozor, emulzia trošku štipká a lepká. 



LIOELE Waterdrop Sleeping Pack obsahuje akési alpské byliny. Neviem, prečo sa potom volá waterdrop, ale dobre. Napriek tomu, že nápad sleeping packov sa mi veľmi páči, tento neočaril.






Toto bola veľká zábava. Čo je podľa Kórejcov snom každej pandy? Mať čisto bielu tvár. TONYMOLY Panda's Dream White Magic Cream je pre Európanov asi taký nonsens, ako samo-opaľovacie krémy pre Aziatov. Fakt to bol biely krém, ktorý si rozotriete po tvári a tým budete bledšie. Total protiklad samoopaľovákov.





Bieliace produkty sú veľký hit. TONYMOLY Floria Whitening Capsule Essence sa má tiež starať o bledšiu pleť. Nezaujala. 








COSRX Aloe Vera Oil-Free Moisture Cream - krém na začiatku trošku lepí, ale je úplne nemastný. Pre baby s problematickou a mastnou pleťou to musí byť super výber. Ja som skôr suchá a mám rada hutnejšie krémy, ale aloe je zázrak. V tomto kréme je ho vraj až 80%. Pleť som mala veľmi peknú a môžem iba odporúčať.





Už známe LUKE čistiace náplaste na nos, ktoré pravidelne dostávam zadarmenko k nákupu a vôbec ich nemusím.









LIOELE Fresh Sun Screen - krém na opaľovanie s ochranným faktorom 45. Ako pre mňa. Použila som, nespálilo ma. Čo viac treba?








Super vec, z ktorej som sa veľmi tešila! Tri druhy pravých kórejských BB krémov. Rozdiel medzi tunajšími BB a ich? Obrovský! ETUDE HOUSE Precious Mineral BB Cream mi z tváre spravil čistú dokonalosť. Ozaj. Mala som pleť jak porcelánová bábika. Naše BB sú skôr tinted moisturizers než BB. Toto je topka. Mne sedel najmä Blooming Fit. 






Ďalší ETUDE HOUSE - tentoraz plátenná pleťová maska s Green Tea. Mám ich najviac rada - zvyknem aj žobrať od mojich Kórejok keď idú cez letisko. 








ETUDE HOUSE Nymph Aura Volumer sa dá buď zmiešať s BB krémom, alebo make-upom, alebo sa dá použiť ako highlighter. Pri každom z tých použití má za úlohu rozžiariť pleť, nech vyzerá krásne a zdravo. Darí sa.







TONYMOLY I'm Real Avocado Rich Cream vyzerá na zožratie. Presne typ marketingu, ktorý na mňa zaberá. Trošku oldschool, do toho minimalizmus a bio-eko zloženie. Na zadok som z neho ale nepadla.







TONYMOLY Naturalth Goat Milk Moisture Cream - veľmi bohatá textúra, príjemný krém, pleť som mala hebkú a hydratovanú. Fakt sa mi páčil. To asi tie kozy z Nového Zélandu







TONYMOLY My Sunny Perfecting Sun Block - ochranný faktor 50. Tiež jak pre mňa. Tiež som sa natrela a nespálilo ma. Čo viac?









TONYMOLY BCDation all master. Nepadala som na zadky. Zo všetkých BB krémov a mejkapov, ktoré som dostala na ochutnávku, sa mi najviac páčili tie od Etude House. Blooming Fit. Top.







Značku TONYMOLY som si obľúbila, ale týmto wannabe fejkom ma dostali. Kôň na obrázku, farby jak Guérisson. Tak toto nie. Horseyu Cream, všetky palce dole.







Ak si jeden sample pamätám lepšie než všetky ostatné (okrem Etude House BB), tak je to práve TONYMOLY Intense Care Dual Effect Sleeping Pack. Ráno sa moja pleť zobudila ako nový človek. Svieža a žiarivá.






LIOELE Dollish CC a BB krémy majú jednu zaujímavú vlastnosť. Sú farebné. Akože biela, zelená, fialová. A až pri roztieraní zmenia farbu na telovú. Teda akože sa prispôsobia tónu pleti. Etude House stále vyhráva.







Pokiaľ nebudem túžiť po ešte bledšej pleti, bieliace produkty mi nemajú čo povedať. Otázne je aj to, či sa dá mať ešte bledšiu pleť než ja. LANEIGE Original Essence White Plus Renew som teda minula a bolo. Neni o čom.




Vďaka všetkým týmto vzorkám má človek možnosť vyskúšať si veci, ktoré ani nevedel, že potrebuje, alebo že by ich mohol chcieť. Z toho mega množstva ma ale skutočne zaujali len dva produkty - BB krémy od Etude House a Dual Effect Sleeping Pack od TonyMoly. Tie si vyčíham a kúpim. A budem sa tešiť, aké vzorky mi k nim prídu zadarmo.


Komentáre