Prázdnoty #3 ( empties )


Moje poličky a krabičky sa poctivo vyprázdňujú. Tak to má byť! Tieto dni odo mňa odišlo aj pár obľúbencov, hoďte na nich očkom:


# 1 Mixa Soothing BB Cream - toto teda obľúbenec nebol. Skôr bola chyba kúpiť si BB krém bez testera. Odtieň mi moc nesadol, ale to sa ešte ako tak dalo prežiť. Nepáčila sa mi ale textúra, krém bolo stále vidno a červenú v mojej tvári teda nijak nepotláčal. Už nikdy viac. 


# 2 Kérastase sérum na vlasy Thérapiste - Po viac než pol roku mi odišla takmer celá sada produktov Kérastase Thérapiste. Najdlhšie vydržal Ciment Thérmique. Kérastase bol k mojim vlasom skvelý. Nižšie to zopakujem ešte raz.


# 3 Kérastase kondicionér Thérapiste - Kérastase bol k mojim vlasom skvelý. Po Thérapiste idem vyskúšať Elixir Ultime. Už mám nakúpené. Som zvedavá, kto z koho.


# 4 Seraphine Botanicals sérum na pleť Carrot + Rose - Keďže som veľmi šikovná, hneď prvé dni som zlomila vrchnáčik, tretina séra mi vytiekla do krabičky a už bol všade len bordel. Nakoniec som ho mala v práci na stole a zásobovala ním moju pleť živinami, keď sa cítila hrozne. Veľmi príjemné prírodné sérum mi vždy rozjasnilo tvár a ukľudnilo všetky zlé pocity. Pleť nezostala dlho mastná, skôr sa príjemne leskla zdravím. A tej karotky sa nebojte. Farbu som nezmenila.


# 5 L'Occitane sprchový krém s bambuckým maslom - na rovinu, sprchové gély nemusím. Ekologická stopa, detergenty, ekonomika a bla bla bla. Jednoducho som na mydlá. Len kvôli tomu by som si ho opäť nekúpila. Inak mu nemám čo vytknúť. Príjemná vôňa aj textúra. Pokožku mi nijak nevysušoval. Ale mydlá sú pre mňa mydlá. Až na výnimku nižšie. 


# 6 L'Occitane krém na ruky Bambucké maslo - tento zošúverený na maximum minutý obal je môj veľký favorit. Po dlhých mesiacoch moju kabelku opustil najlepší krém na ruky. Myslím to vážne. Je to topka.


# 7 Caudalie Vinosource S.O.S. sérum - myslela som si, že taká malá vzorka mi nemá čo kecať do života. Ale má. S.O.S. sérum bolo pre moju pleť dočasne bff. Celá sa po ňom rozžiarila a ukľudnila. Vinosource krém ma nezaujal, ale sérum je tip-top.


# 8 Molton Brown sprchový gél Black Peppercorn - zlomené srdiečko a smutný nos. Tá vôňa je božská. Nie, nemám rada sprchové gély, ale sprchovať sa s týmto Moltonom bol rituál. Keby som ho mala doma barel, tak ma neomrzí. Do budúcna chcem veľmi vyskúšať aj ich Tobacco Absolute.

Komentáre